FEINETES / TAREAS 06-05-20

BON DiA!

El viernes empezó un mes nuevo, MAYO. Le llaman el mes de las flores porque han pasado muchos días de primavera y han nacido muchas flores.

El divendres va començar  un mes nou, MAIG. Li diuen el mes de les flors perquè han passat molts de dies de primavera i han nascut moltes flors.

-Mira y aprende el dicho de MAYO. / Mira i aprèn la dita de MAIG.

-Coge un folio y di a tus papás que te dibujen una flor grande como la de la foto y luego tú, copia las palabras dentro de la flor igual que están. No hagas muy grande las palabras porque no te cabran todas dentro de la flor. Cuando acabes de escribir colorea la flor por dentro del color que quieras y por fuera de la flor haz puntitos con rotuladores.

-Agafa un full i li dius als teus papàs que et dibuixin una flor grossa com la de la foto i després tu, còpia les paraules dins de la flor igual que estan. No facis molt grosses les paraules perquè no et cabran totes dins la flor. Quan acabis d’escriure, acoloreix la flor per dins del color que vulguis i per defora fes puntets amb retoladors.

EL SONIDO DE LOS ANIMALES  /  EL SO DELS ANIMALS

Margalida, la profesora de audición y lenguaje,  te manda este vídeo para que tus oídos hagan ejercicio al igual que lo haces con el resto del cuerpo.

Margalida, la professora d’audició i llenguatge, vos envia  aquest vídeo per a que els teus oïdes facin exercici així com fas amb la resta del cos.

Es un vídeo en el que tienes que adivinar como se llama el animal que hace el sonido. Y luego lo tienes que imitar su sonido.

És un vídeo en el que has d’endevinar què nom l’animal que fa el so. I després li has de imitar el seu so.

Si quieres seguir adivinando sonidos de otros animales clica en…

Si vols seguir endevinant sons d’altres animals, clica en…

ANIMALES P.2

-DIBUJA 3 animales que te hayan gustado de los que has visto y luego copia su nombre al lado.

-DIBUIXA 3 animals que t’hagin agradat dels que has vist i després copia el seu nom al costat.

PLÁSTICA: LA PINTURA MÁGICA   /  PLÀSTICA: LA PINTURA MÀGICA

-HOY utilizaremos una pintura que es un poco mágica pero que tendréis que preparar antes de empezar. La receta es:

-AVUI utilitzarem una pintura que és un poc màgica, però que haureu de preparar abans de començar.  La recepta és:

3 cucharadas de HARINA                                   /  3 cullerades de FARINA

3 cucharadas de SAL                                          / 3 cullerades de SAL

1 cucharada de LEVADURA en polvo              / 1 cullerada de LLEVAT en pols

9 cucharadas de AGUA                                      /  9 cullerades d’AIGUA

Echar unas gotas de TÉMPERA                       / Posar una gotes de TEMPERA

o colorante alimenticio                                       o colorant alimentari

En un bol, mezcla bien la harina, la sal, la levadura y el agua. Luego separa la mezcla en tantos vasos como colores quieres utilizar. Le añades a cada vaso la témpera o el colorante alimenticio (según lo que tengas en casa). Muévelo bien hasta que te salga el color.

En un bol, mescla bé la farina, la sal, el llevat i l’aigua. Després separa la mescla en tants de tassons com colors vols emprar. Li afegeixes a cada tassó la tempera o el colorant alimentari (segons el que tenguis a casa). Remena bé la mescla fins que et surti el color.

-AHORA que tienes preparada la pintura con un pincel tienes que hacer un dibujo de la primavera sobre una cartulina o cartón de la medida del diámetro del plato de tu microondas. Lo que dibujes tiene que ser grande porque la pintura es espesa . Mira las fotos para coger ideas.

Si quieres hacerlo muy bien, puedes dibujar primero con lápiz y después rellenar de pintura lo que has dibujado.

-ARA que tens preparada la pintura amb un pinzell has de fer un dibuix de la primavera damunt una cartolina o cartró de la mida del diàmetre del plat del teu microones. El que dibuixis ha de ser gros perquè la pintura és espessa.

Si ho vols fer molt bé ho pots dibuixar primer amb llapis i després ompleixes de pintura el que has dibuixat.

-MIRA  el dibujo-foto para coger ideas. / MIRA el dibuix-foto per agafar idees.

-Cuando hayas terminado el dibujo lo tienes que meter en el MICROONDAS 30 segundos. Y……¿qué le ha pasado a la pintura?….CLICA en la palabra SORPRESA.

-Quan hagis acabat el dibuix , l’has de ficar en el MICROONES 30 segons, i…… què li ha passat a la pintura??……CLICA  en la paraula SORPRESA.

SORPRESA

-ANTES de hacer el dibujo mira el vídeo de la canción de la primavera y luego escuchala mientras estás pintando.

-ABANS de fer el dibuix mira el vídeo de la cançó de la primavera i després escolta-la mentre l’estiguis pintant.

UNA ABRAÇADA DE ROSA i SARA