PROPOSTA 6 MAIG / PROPUESTA 6 MAYO

Bon dia a tothom!
com estau ? Avui per saber com vos sentiu,  primer ens agradaria que miràssiu el conte del MONSTRE DE COLORS que tracta de les emocions i dels nostres sentiments. Després pensau si vos sentiu alegres, tristos, enfadats, tranquils, amb por o amb amor a les vostres famílies.  Quan ja ho sabeu vos proposam dues coses, primer fer un dibuix de voltros, des del cap fins als peus. Recordau com a mínim posar dues cames, dos braços, la panxa i la cara amb dos ulls, una boca, un nas i dues orelles. Ah i també els cabells. Quan ho tengueu, pintau del color que correspon a la vostra emoció, és a dir, groc ALEGRIA, blau TRISTESA, vermell RÀBIA, negre POR, verd CALMA i rosa AMOR.  La segona proposta consisteix en agafar un foli i fer un camí de cada color (groc, blau, vermell, negre, verd i rosa), així com volgueu (recte o fent curves) d’un costat a l’altre. Escriviu en lletra majúscula l’emoció que correspon a cada color. Teniu un model perquè vos sigui més fàcil.

Per acabar, com ja hem començat el mes de Maig vos enviam aquesta dita PEL MAIG CADA DIA UN RAIG perquè la pogueu aprendre amb l’ajuda de la vostra família.

Esperam que tothom estigui bé i vos animam a que ens envieu (quan pogueu) algunes fotos de  les activitats que vos proposam a diari.

Aprofitam per felicitar a en Mohamed  (3 anys A) que avui és el seu aniversari i també a en Teodor (3 anys A) i na Saran (3 anys B ) que divendres dia 8  ho celebraran. Per voltros aquesta cançó de Feliç aniversari.

Moltes gràcies. Mestres 3 anys.

_____________________________________________________________________________

Buenos días a tod@s!

¿cómo estáis? Hoy para saber como os sentís, primero nos gustaría que miraseis el cuento del MONSTRE DE COLORS que trata de las emociones y de nuestros sentimientos. Después pensad si estáis alegres, tristes, enfadados, tranquilos, con miedo o con amor a vuestras familias.  Cuando ya lo sabráis os tenéis que dibujar a vosotros, desde la cabeza hasta los pies. Recordad como mínimo poned dos piernas, dos brazos, la barriga y  la cara con dos ojos, una boca, una nariz y dos orejas. Ah y también el pelo. Cuando esté dibujado, pintadlo del color que corresponde a vuestra emoción, es decir, amarillo ALEGRIA, azul TRISTEZA, rojo RABIA ,negro MiEDO, verde CALMA y rosa AMOR.​ La segunda consiste en coger un folio y hacer un camino de cada color (amarillo, azul, rojo, negro, verde y rosa), como queráis (recto o haciendo curvas)  de un lado a otro. Escribid en letra majúscula la emoción que corresponde a cada color. Tenéis un modelo para que os resulte más fácil.

Para terminar, como ya hemos empezado el mes de Mayo os enviamos este refrán PEL MAIG CADA DIA UN RAIG para que lo podáis aprender con la ayuda de vuestra familia.

Esperamos que tod@s estéis bien y os animamos a que nos enviéis (cuando podáis) algunas fotos  de las actividades que os proponemos a diario.

Aprovechamos para felicitar a Mohamed (3 años A) que hoy es su cumpleaños y también a Teodor (3 años A) y a Saran (3 años B) que el viernes día 8 lo celebraran. Para vosotros esta canción de Feliz aniversario.

Muchas gracias. Maestras de 3 años.