RECORDATORI MÚSICA: QUIN RITME FAIG?

Hola nins i familia. Aquí teniu el recordatori de la classe de música per fer també aquesta setmana. VENGA!!! ANIMAU-VOS QUE ENCARA EM QUEDEN MOLTS PER FER LA FEINETA!!! ES MOLT FÀCIL!!! PAPRES!! NECESSIT DE LA VOSTRA AJUDA PER PODER ARRIBAR A TOTS!!! UN ESFORÇ ENTRE TOTS I HO ACONSEGUIREM!!!!Teniu fins dimarts dia 19 de maig per presentar-la.

Primera part:

Aquí presento un tutorial per recordar els ritmes” MÚSICA” I CASCAVELLS” perquè els practiqueu. D’aquest video NO m’heu d’enviar res.

TUTORIAL MÚSICA /CASCAVELLS

Segona part:

Aquí presento un altre tutorial recordant tots els ritmes que sabem i hem fet fins ara. Qué heu de fer???

• Mirar el tutorial.
  • Hi ha un moment del tutorial que faig els 7 ritmes desordenats.
  • M’heu d,endivinar quin ritme faig en cada un dels 7 moments.
  • Quan els sapigueu els heu d’escriure a una fulla per ordre de com les he picat. IMPORTANT!!! HEU DE DIBUIXAR LES FIGURES i POSAR EL NOM.

Aquí poso un exemple de dibuixar la figura i com es diu.

LA NEGRA

QUIN RITME FAIG?

El meu correu es: cborras1@educaib.eu

Hola niños y familia. Aquí tenéis el recordatorio de la clase de música para hacer también esta semana. VENGA!!! ANIMAOS QUE TODAVÍA ME QUEDAN MUCHOS PARA HACER EL TRABAJO!!! ES MUY FÁCIL!!! PADRES!! NECESITO DE VUESTRA AYUDA PARA PODER LLEGAR A TODOS!!! UN ESFUERZO ENTRE TODOS Y LO CONSEGUIREMOS!!!!Tenéis hasta martes día 19 de mayo para presentarla.

Primera parte:

Aquí presento un tutorial para recordar los ritmos” MÚSICA” Y CASCABELES” porque los practicáis. De este video NO me tenéis que enviar nada.

TUTORIAL MÚSICA /CASCAVELLS

Segunda parte:

Aquí presento otro tutorial recordando todos los ritmos que sabemos y hemos hecho hasta ahora. Qué tenéis que hacer???

• Mirar el tutorial.
  • Hay un momento del tutorial que hago los 7 ritmos desordenados.
  • Me tenéis que  adivinar qué ritmo hago en cada uno de los 7 momentos.
  • Cuando los sepáis los tenéis que escribir en  una hoja por orden de cómo las he picado. IMPORTANTE!!! TENÉIS QUE DIBUJAR LAS FIGURAS Y PONER EL NOMBRE.

Aquí pongo un ejemplo de dibujar la figura y como se dice.

LA NEGRA

QUÉ RITMO HAGO?

MI CORREO: cborras1@educaib.eu

PD: ACORDAROS DE PONER EL NOMBRE Y CURSO DEL ALUMNO Y, POR FAVOR, ESPERO TENER MUCHAS CONTESTACIONES VUESTRAS EN EL PLAZO MARCADO. MUCHAS GRACIAS Y SUERTE.