Divendres 15 maig: socials

Bon dia! Avui ja és divendres i toca l’àrea de ciències socials.

L’activitat d’avui és avaluable. Heu de dur a tres línies temporals que reflexin els aconteixements més rellevants de:

1.- Línia temporal sobre la Revolució industrial.

2.- Línia temporal sobre Revolució francesa.

3.- Línia temporal sobre Espanya al segles XIX i XX.

Podeu utilitzar la informació de l’entrada de la setmana passada (aquí).

Haurieu d’utilitzar tres fulls diferents, un per cada línia, i utilitzar colors, dibuixos i el que se vos acudeixi per fer-les clares i atractives per l’estudi.

Aquí teniu alguns exemples d’altres temes (aquests estan fets a ordenador, vosaltres no l’heu de fer a ordenador, basta a mà):

Heu de fer una foto de cadascuna de les línies (3 en total) i enviar-la a la vostra mestra.

¡Buenos días! Hoy ya es viernes y toca el àrea de ciencias sociales.

La actividad de hoy es evaluable. Tenéis que hacer tres línias temporales que reflejen los acontecimientos más relevantes de:

1.- Línia temporal sobre la Revolución industrial.

2.- Línia temporal sobre Revolución francesa.

3.- Línia temporal sobre España en los siglos XIX i XX.

Podéis utilizar la información de la entrada de la semana pasada (aquí).

Tendríais que utilizar tres hojas diferentes, una para cada línia, y utilizar colores, dibuijos y lo que se os ocurra para hacerlas claras y atractivas para el estudio.

Aquí tenéis algunos ejemplos de otros temas (estos están hechos a ordenador, vosotros no tenéis que hacerlo a ordenador, basta a mano):

Tenéis que hacer una foto de cada línia (3 en total) y enviarla a vuestra maestra.