DILLUNS,18 DE MAIG 2020.

¡Buenos días! Bon dia!

¿Qué tal niñas y niños de segundo? Empezamos semanita, y como siempre lo haremos con una actividad de CATALÁN.

Estau preparats? Per avui tenim una activitat que no necessita ni de paper ni de llapis…..endevinau què ès?

Per a saber què ès, haureu de seguir les instruccions. Primer ho heu d’escoltar un parell de vegades, si després d’escoltar-ho no ho sabeu fer, o no ho recordau tot, ho podeu llegir…..no val fer trampes!

INGREDIENTS:

• Un tassó plè de sal.

• 2 tassons de farina.

• 1 tassó d’aigua.

També necessitau un recipient i una cullera per a remenar.

INSTRUCCIONS:

1. Preparau tots els ingredients damunt la taula.

1. Posau-vos un gorro, mocador, al cap. Si no en teniu, el podeu fer de paper.

1. Posau la sal dins el recipient.

1. Afegiu la farina al recipient.

1. Anau posant aigua i remenant amb la cullera. Ha de quedar com una pasta .

JA SABEU QUÈ ÈS? EXACTE……PLASTILINA CASOLANA O PASTA DE SAL.

Ara ja podeu jugar amb ella, i fer tot tipus de figures. Volem que ens envieu les vostres fotos: fent la pasta, jugant, mostrant què heu fet…

Si la voleu fer de colors, s’hi ha de posar colorant alimentari. La podeu guardar un parell de dies dins un pot tancat o bossa de plàstic.  I si voleu que el que heu fet quedi fort, ho posau al sol un parell de dies o al forn (si la mamà o el papà us ho fan) uns minuts. Després es podrà pintar.

Us ha agradat?