PROPOSTA DILLUNS 18 MAIG / PROPUESTA LUNES 18 MAYO

Bon dia nins i nines,
avui començam la setmana amb el conte de na Rínxols d’Or. Mirau-lo i després vos proposam tres feinetes. La primera consisteix en pintar les coses que es va trobar la nina a la casa dels óssos. És a dir, les cadires, els  llits i les tasses. Les que són grans les heu de pintar de color vermell, les mitjanes de color verd i les petites de color blau. Aquesta feina la podeu imprimir i pintar o sinó, podeu dibuixar tres cadires, tres llits i tres tasses de diferents tamanys (gran , mitjà i petit) i pintar-ho seguint les instruccions que vos hem donat.
La segona proposta és identificar el quadrat, el triangle i el cercle. Amb l’ajuda de la vostra família podeu assenyalar amb el dit quin és el gran, quin el mitjà i quin és el petit. També quines són les formes geomètriques de color  groc, vermell i blau. I per acabar, ho podeu dibuixar i pintar  així com estan a la imatge.
La darrera proposta consisteix en elaborar els personatges del conte. Per això, vos mostram tres óssos (pare, mare i fill) i na Rínxols. Pintau-los i després amb ajuda els podeu retallar i posar un pal a darrera. Així, sempre que volgueu,  podreu contar aquesta història.
 
Esperam que vos ho passeu bé amb aquestes propostes i vos animam a que ens  envieu, al correu de les mestres, fotos de les activitats que més vos agradin.
 
Mestres tres anys. Noèlia i Xisca.
 
_____________________________________________________________________________
 
Buenos días niños y niñas,​
hoy empezamos la semana con el cuento de Rínxols d’Or.  Miradlo y después os proponemos tres trabajos. El primero consiste en pintar las cosas que se encontró la niña en la casa de los osos. Es decir, las sillas, las camas y las tazas. Las que son grandes las tenéis que pintar de color rojo, las medianas de color verde y las pequeñas de color azul. Esta tarea la podéis imprimir y pintar o sino, podéis dibujar tres sillas, tres camas y tres tazas de diferentes tamaños (grande, mediano y pequeño) y pintarlo siguiendo las instrucciones que os hemos dado.
La segunda propuesta es identificar el cuadrado, el triángulo y el círculo. Con la ayuda de vuestra familia podéis señalar con el dedo cuál es el grande, cuál el mediano y cuál es el pequeño. También cuáles son las formas geométricas de color amarillo, rojo y azul. Y para terminar, lo podéis dibujar y pintar así como está en la imagen.
La última propuesta consiste en elaborar los personajes del cuento. Para ello, os mostramos tres osos (padre, madre y hijo) y a Rínxols. Pintadlos y después con ayuda los podéis recortar y poner un palo detrás. Así, siempre que queráis, podréis contar la historia.
 
Esperamos que os lo paséis bien con estas propuestas y os animamos a que nos enviéis, al correo de las maestras,  fotos de las actividades que más os gusten.
 
Maestras de tres años. Noelia y Xisca.
 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>