FEINETES / TAREAS 20-05-2020

BON DiA NiNS i NiNES!

HOY recordamos que seguimos en primavera y que es una estación en la que los animales que durante el invierno estaban escondidos ahora empiezan a salir y a llenar el campo y la ciudad.

AVUI  recordam  que seguim a la primavera i que és una estació en la que els animals  que durant l’hivern estaven amagats ara comencen a sortir i a omplir el camp i la ciutat.

Seguro que ya has visto muchas mariposas revoloteando por las plantas pero…………¿ Cómo eran las mariposas cuando nacieron?   ¿Eran iguales pero en pequeño?   ¿Sabian volar?

Segur que ja has vist moltes papallones voletejant per les plantes però……….com eren les papallones quan varen néixer?  Eren iguals però en petit?  Sabien volar?.

Seguro que también has visto orugas comiendo hojas de plantas. La oruga  no es un gusano aunque pueda parecerlo porque tienes patas pequeñas y porque cuando se hace mayor se transforma en otro muy diferente (hace mágia).

Segur que també has vist erugues menjant fulles de plantes. L’eruga no és un cuc encara que ho pugui parèixer perquè té cames petites i perquè quan es fa gran se transforma en altre molt diferent (fa màgia).

Hoy veremos el cuento de una oruga muy glotona, se pasaba el día comiendo pero es que las orugas comen mucho hasta que se ponen grandes.

Avui veurem el conte de una eruga molt golafre, se passava el dia  menjant però és que les erugues mengen molt fins que es posen grosses.

 

¿En qué se transformó la oruga?     ¿Qué frutas se comió la oruga?      ¿Qué le pasó el día que no comió frutas?     ¿Qué hizo cuando estaba muy gorda?

En que es transformà l’eruga?    Quines fruites va menjar l’eruga?     Què li va passar el dia que no va menjar fruites?    Què va fer quan estava molt grassa?

-ORDENA las imágenes del cuento. Empezando por el número 1 de como era al principio la oruga hasta llegar al número 4 en el cual se transforma.

-ORDENA les imatges del conte. Començant pel nombre 1 com era al principi l’eruga fins a arribar al nombre 4 en el qual es transforma.

-DIBUJA en un folio a la oruga y lo que se comió el MIÉRCOLES. Antes, copia y completa, en la parte de arriba del folio, la frase EL MIÉRCOLES SE COMIÓ…………………………………………

-DIBUIXA en un full a l’eruga i el que es va menjar el DIMECRES. Abans, còpia i completa, a  la part de a dalt del full,  la frase  EL DIMECRES ES MENJÀ…………………………………………

 

LAS VOCALES  /  LES VOCALS

-Dibújate las vocales en cada uno de los dedos de tu mano (con letra mayúscula), empezando con la A en el dedo pulgar.

Dibuixa’t les vocals a cada un dels dits de la teva mà  (amb lletra majúscula), començant per la A en el dit polze.

-Luego, CANTA la canción de las vocales moviendo cada dedo cuando se nombra su letra.

-Després, CANTA la cançó de les vocals movent cada dit quan es nombra la seva lletra.

-AHORA tienes que escribir, dentro del rectángulo, la letra por la que empieza el nombre del dibujo que tiene arriba.

-ARA has d’escriure dins del rectangle, la lletra per la que comença el nom del dibuix que té a dalt.

  

PLÁSTICA  /  PLÀSTICA

HOY te proponemos una actividad de plástica que tiene una parte de experimento. 

AVUI  et proposam una activitat de plàstica que té una part d’experiment.

Necesitas rotuladores, papel de cocina y un plato con agua. / Necessites retoladors, paper de cuina i un plat amb aigua.

Fíjate en el vídeo que te explica como hacerlo. / Fitxa’t en el vídeo que t’explica com fer-ho.

Si quieres ver otro modelo CLICA en la palabra lila….   /  Si vols veure un altre model CLICA en la paraula lila….

ARCOIRIS / ARC DE SANT MARTÍ

 

ADÉU DE ROSA i SARA

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>