PROPOSTA 20 MAIG / PROPUESTA 20 MAYO

Bon dia a tothom!
avui començam amb una cançó molt alegra d’una abella. Escoltau-la i ballau-la. Assenyalau  cada part del cos que anomena. La podeu escoltar més d’una vegada, és divertida i també podeu imitar les cares que fan. Després tenim una feineta on heu de cercar la paraula ABELLA i  una altra que també comença per a, ARANYA. Podeu dibuixar una abella i una aranya i copiar el seu nom abaix. Mirau les lletres dels altres animals i cercau les que són iguals.

Per continuar treballant amb les lletres podeu elaborar el vostre propi abecedari. Mirau les imatges que hem posat, vos donam dues opcions. Una és fer-ho aprofitant el cartró d’ous i posant una lletra dins cada forat, per això, necessitau que la vostra família vos escrigui i retalli lletres, perquè voltros les pogueu col.locar on correspongui.  L’altra alternativa és agafar un foli i fer cercles. A cadascun heu d’escriure la mateixa lletra unes quantes vegades, fins que el cercle quedi ple.

Finalment, acabarem amb una tasca de decoració. És molt senzill, demanau que vos marquin un foli en diferents parts (primer en quatre quadrats i després cada quadrat en dos triangles) i a continuació, voltros podeu decorar cada bocí com volgueu. Podeu fer retxes, punts, estrelletes, flors, etc. Decorau-ho amb diversos colors i formes. Segur que vos queda preciós.

Avui ens despedim felicitant a en Yuri de la classe de tres anys B que és el seu aniversari. Molts d’anys Yuri! Aquesta cançó és per tu Feliç aniversari.

Moltes besades. Mestres de tres anys. Noèlia i Xisca.

Buenos días a tod@s!
hoy empezamos con una canción muy alegre de una abeja. Escuchadla y bailadla. Señalad cada parte del cuerpo que nombra. La podéis escuchar más de una vez, es divertida y también podéis imitar las caras que hacen. Después tenéis una ficha donde debéis buscar la palabra ABELLA y otra que empieza también por a, ARANYA. Podéis dibujar una abeja y una araña y copiar su nombre debajo. Mirad las letras de los otros animales y buscad las que son iguales.

Para continuar trabajando con las letras, podéis elaborar vuestro propio abecedario. Mirad las imágenes que hemos puesto, os damos dos opciones. Una es hacerlo aprovechando el cartón de huevos y poniendo una letra dentro de cada agujero, para ello, necesitáis que vuestra familia os escriba y recorte letras, para que vosotros las podáis colocar donde corresponde. La otra alternativa es coger un folio y hacer círculos. En cada uno tenéis que escribir la misma letra unas cuantas veces, hasta que el círculo quede lleno.

Finalmente, acabaremos con una tarea de decoración. Es muy sencillo, pedid que os marquen el folio en diferentes partes (primero en cuatro cuadrados y después cada cuadrado en dos triángulos) y a continuación, vosotros podéis decorar cada trozo como queráis. Podéis hacer rayas, puntos, estrellitas, flores, etc. Decoradlo con diversos colores y formas. Seguro que os queda precioso.

Hoy nos despedimos felicitando a Yuri de la clase de tres años B que hoy es su aniversario. Felicidades Yuri! Esta canión es para ti Feliz aniversario.

Muchos besos. Maestras de tres años. Noelia y Xisca.