PROPOSTA 25 MAIG / PROPUESTA 25 MAYO

Bon dia a tothom!

Avui dia 25 de maig,  els nins i nines de tres anys teníem previst visitar la granja de Sa Cabaneta per veure quins animals viuen allà i veure un poc com és la vida al camp. Com desgraciadament no hem pogut anar, ho treballarem des de casa. Molta paciència!
Per això, vos proposam que mireu  el conte d’en Teo visita una granja escola. Està molt bé!
El primer animal que vendrà a saludar-vos serà un ca que viu allà i després començarà la visita. Podreu veure  conillets, ànecs, porquets, cavalls, un ase i ovelles.
Quin animal vos agrada més? Què li donen per menjar als conillets? (PASTANAGA)  Quin so fan els ànecs? De quin color és l’egua que surt? (COLOR BLANC) Recordau el seu nom? (BLANQUETA) Quants porquets estan amb la seva mare? (TRES).

Seguirem treballant amb dues feinetes. A la primera vos heu de fixar en la imatge i comptar quants tractors, vaques i ovelles hi ha i a continuació, escriure el número corresponen.
A la segona feineta, amb l’ajuda de la vostra família, heu de dir el nom dels animals que hi ha (PORC, GALLINA, GALL, POLLETS I VACA) i després contestar a aquestes preguntes: On està el gall?, Damunt o davall la vaca? (DAMUNT), Quants pollets hi ha? (DOS), Quin animal està enmig del porc i la vaca?(GALLINA).

Esperam que vos agradin les propostes.
Mestres de tres anys. Noèlia i Xisca.

_____________________________________________________________________________

Buenos días a tod@s!

Hoy día 25 de mayo, los niños y niñas de tres años teníamos previsto visitar la granja de Sa Cabaneta para ver qué animales viven allí y ver un poco cómo es la vida en el campo. Como desgraciadamente no hemos podido ir, lo trabajaremos desde casa. Mucha paciencia!
Por eso, os proponemos que miréis el cuento de Teo visita una granja escola. Está muy bien!
El primer animal que vendrá a saludaros será un perro que vive allí y después empezará la visita. Podréis ver conejitos, patos, cerditos, caballos, un burro y ovejas.
¿Qué animal os gusta más? ¿Qué le dan de comer a los conejitos? (ZANAHORIA) ¿Qué sonido hacen los patos? ¿De qué color es la yegua que sale? (COLOR BLANCO) ¿Recordáis su nombre? (BLANQUETA) ¿Cuántos cerditos están con la madre? (TRES).

Seguiremos trabajando con dos fichas. En la primera tenéis que fijaros en la imagen y contar cuántos tractores, vacas y ovejas hay, y a continuación, escribid el número que corresponde.
En la segunda ficha, con la ayuda de vuestra família, tenéis que decir el nombre de los animales que hay (CERDO, GALLINA, GALLO, POLLITOS Y VACA) y después contestar a estas preguntas: ¿Dónde está el gallo?, ¿Encima o debajo de la vaca? (ENCIMA), ¿Cuántos pollitos hay? (DOS), ¿Qué animal está  en medio del cerdo y de la vaca? (GALLINA).

Esperamos que os gusten las propuestas.
Maestras de tres años. Noelia y Xisca.