Educació Física 27 de maig

Bon dia nins i nines de 1r,

Què tal va anar el ball de l’altre dia? Vàreu agafar el ritme?

Avui us propòs la pràctica d’un ball més, un altre joc de mímica i una tasca.

Ball 2: waka waka

Joc de mímica: els esports.

La dinàmica és la mateixa que la de la setmana passada però la temàtica d’avui són els esports.

Targetes dels esports

TASCA:

1. Heu de triar un dels dos balls proposats aquesta setmana i l’anterior (el ball del tiki tiki room o el ball del waka waka).
  2. Heu de practicar-lo un parell de vegades fins que us surti bé.
  3. Us heu de gravar i m’heu d’enviar el vídeo a la meva adreça electrònica (bcabellogalvez@educaib.eu). Pensau que l’arxiu no ha de superar certs megas, per això, si no podeu enviar el vídeo complet perquè ocupa molt, basta que us graveu durant mínim un minut

COM ENVIAR EL VÍDEO?

1. Adjuntar-lo a l’email (comprovau abans d’enviar l’email que s’ha adjuntat l’arxiu).
  2. Si no el podeu adjuntar (supera el pes permès): utilitzar WeTransfer. És completament gratuït (no fa falta registrar-se) i molt fàcil d’utilitzar tant des de l’ordinador com des del mòbil. Us envio el tutorial. El podeu visualitzar a partir del 00:54.

Tutorial WeTransfer

1. També podeu compartir el vídeo per Google Drive (no Google Fotos).

Repte per aquest cap de setmana: mou-te! (clica sobre la imatge).

IMPORTANT! Aquesta setmana m’heu d’enviar a la meva adreça electrònica (bcabellogalvez@educaib.eu) l’activitat del ball (imitant un dels 2 balls). La data límit d’entrega és dimarts 2 de juny de 2020.

Esper els vostres vídeos amb impaciència!

Ànim! 😀

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Buenos días niños y niñas de 1º,

¿Qué tal fue el baile del otro día? ¿Cogisteis el ritmo?

Hoy os propongo la práctica de un baile más, otro juego de mímica y una tarea.

Baile 2: waka waka

Juego de mímica: los deportes.

La dinámica es la misma que la de la semana pasada pero la temática de hoy son los deportes.

Tarjetas de los deportes

TAREA:

1. Tenéis que elegir uno de los dos bailes propuestos de esta semana y la anterior (el baile del tiki tiki room o el baile del waka waka).
  2. Tenéis que practicarlo un par de veces hasta que os salga bien.
  3. Os tenéis que grabar y me tenéis que enviar el vídeo a mi dirección electrónica (bcabellogalvez@educaib.eu). Pensad que el archivo no puede superar ciertos megas, por eso, si no podéis enviar el archivo completo porque ocupa mucho, basta con que os grabéis durante mínimo un minuto

¿CÓMO ENVIAR EL VÍDEO?

1. Adjuntarlo al email (comprobad antes de enviar el email que se ha adjuntado el archivo).
  2. Si no lo podéis adjuntar (supera el peso permitido): utilizar WeTransfer. Es completamente gratuito (no hace falta registrarse) y muy fácil de utilizar tanto desde el ordenador como desde el móvil. Os envío el tutorial. Lo podéis visualizar a partir del 00:54.

Tutorial WeTransfer

1. También podéis compartir el vídeo por Google Drive (no Google Fotos).

Reto para este fin de semana: ¡muévete! (clica sobre la imagen).

¡IMPORTANTE! Esta semana me tenéis que enviar a mi dirección electrónica (bcabellogalvez@educaib.eu) la actividad del baile (imitando uno de los 2 bailes). La fecha límite de entrega es el martes 2 de junio de 2020.

¡Espero vuestros vídeos con impaciencia!

¡Ánimo! 😀