FEINETES / TAREAS 3-06-20

BON DIA NINS I NINES!

Hoy veremos un cuento que nos puede ayudar a buscar trucos para superar las situaciones en que tenemos miedo. El protagonista es un gusano miedoso pero que quiere no serlo y para ello pide consejo a otros animales. El título del cuento es “El gusano miedoso”.

Avui veurem  un conte que ens pot ajudar  a cercar trucs per a superar situacions en que tenim por. El protagonista és un cuc poruc però vol no ser-ho i per això demana consell a altres animals. El títol del conte és “El cuc poruc”.

Tienes que dibujar en un folio al protagonista del cuento y a los animales que le explican lo que hacen ellos para no tener miedo. Debes, también, escribir el nombre de los animales que has dibujado.

Has de dibuixar a un full al protagonista del conte i als animals que li expliquen el que fan ells per no tenir por. Has de, també, escriure el nom dels animals que has dibuixat.

 

EL ABECEDARIO FONÉTICO / L’ABECEDARI FONÈTIC

Con esta canción recordarás como suenan las letras. Fíjate que no dice su nombre, lo que dice es el sonido que hace y que nos ayuda a distinguir las letras sin verlas cuando decimos una palabra.

Amb  aquesta cançó recordaràs com sonen les lletres. Fitxa’t que no diu el seu nom, el que diu és el so que fa i que ens ajuda a distingir les lletres sense veurer-les quan diem una paraula.

Elige dos letras que te hayan gustado del vídeo y busca  5 objetos de tu casa en los que su nombre empiece  sonando como las letras que has elegido.

Elegeix dues lletres que t’hagin agradat del vídeo i cerca 5 objectes de la teva casa en els que el seu nom comenci com les lletres que has elegit.

 

PLÁSTICA / PLÀSTICA

Hoy vamos a dibujar animales y flores de primavera utilizando hojas de plantas o árboles, ramitas, pétalos de flor…

Avui anem a dibuixar animals i flors de primavera utilitzant fulles de plantes o arbres, branquetes, pètals de flors… 

Esta propuesta de plástica es para que la hagas mañana ya que necesitarás ir a buscar a  la calle o al parque los diferentes materiales que utilizarás para poder hacer tu dibujo.

Aquesta proposta de plàstica és per a que la facis demà ja que necessitaràs anar a cercar al carrer o al parc a on trobaràs els diferents materials que empraràs per poder fer el teu dibuix.

Fijate bien en las fotos que tienes abajo para coger ideas y ver como puedes hacer tu dibujo.

Fixa’t bé en les fotos que tens abaix per agafar idees i veure com pots fer el teu dibuix.

Me gustaría que me enviáses una foto del dibujo que has hecho con  hojas.

M’agradaria que m’ enviessis una foto que has fet amb fulles.

 

DE SARA I ROSA

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>