FEINETES / TAREAS 8-06-20

NiNS i NiNES!

Comenzamos una semana nueva y por lo tanto, hoy es LUNES. Vamos a recordar que después del fin de semana nos sentábamos en la alfombra haciendo un círculo y cada niño contaba lo que hizo el fin de semana y luego hacíais un dibujo de lo que más os había gustado.

Començam una setmana nova i per tant, avui és DiLLUNS. Anem a recordar que després del cap de setmana ens asseiem a l’estora fent un cercle i cada nin contava el que havia fet el cap de setmana i després feieu un dibuix del que més vos havia agradat.

HOY tienes que hacer un dibujo de una actividad que hayas hecho el sábado o el domingo y que has disfrutado de hacerla. Para ello, primero párate a pensar todo lo que has hecho esos dos días y luego dibújalo en un folio.

AVUI has de fer un dibuix  d’una activitat que hagis fet el dissabte o el diumenge i que has gaudit de fer-la. Per això primer atura’t a pensar tot el que has fet en aquests dos dies i després dibuixeu a un full.

 

 LOS NÚMEROS / ELS NOMBRES

Ahora tienes que recordar los números del 1 al 10 y para ello canta con el vídeo.

Ara has de recordar els nombres del 0 al 10 i per això canta amb el vídeo.

¿Te has fijado bien en el orden de los números?    ¿Cuál va delante y cuál detrás?

T’has fitxa’t bé en l’ordre dels nombres?   Quin va davant i quin va darrere?

AHORA tienes que completar la ficha de abajo, poniendo en cada cuadrado el número que va delante y el que va detrás.

ARA has de completar la fitxa d’a baix, posant en cada quadrat el nombre que va davant i el que va darrere.

 

ORIENTACIÓN ESPACIAL  /  ORIENTACIÓ ESPACIAL

Tienes que imitar las 6 posiciones del cuerpo que tienen las tarjetas de la foto de abajo pero no con tu cuerpo sino con palillos de dientes o bastoncillos de oidos o con pinzas de la ropa. Para la cabeza puedes usar un tapón o dibujar caras.

Has d’imitar les 6 posicions del cos que tenen les targetes de la fotos d’a baix però no amb el teu cos sinó amb escuradents o  bastonets d’orelles o amb gafes de la roba. Per el cap pots emprar un tap o dibuixar cares.

Me gustaria que me mandases un foto de como te han quedado las figuras.

M’agradaria que m’enviassis una foto de com t’han quedat les figures.      

 

EL JUEGO DE LAS PAREJAS / EL JOC DE LES PARELLES

En este juego tienes que buscar las cosas que se relacionan por alguna característica que tienen y hacen que los dos sean una pareja o sea que tengan que ir juntos.

En aquest joc has de cercar les coses que es relacionen per alguna característica que tenen i fan que les dues siguin una parella o sigui que tenguin que anar junts.

Antes de empezar a jugar tienes que prepararte:

Abans de començar a jugar has de preparar-te:

1-Abre bien los ojos y mira los dibujos. Arriba sólo habrá uno y debajo tendrás dos o tres  de los cuales sólo 1 será la pareja del dibujo de arriba. Cuando aparecen los dibujos puedes parar la imagen para tener más tiempo para fijarte en ellos.

1-Obri bé els ulls i mira els dibuixos. A dalt només hi haurà un i davall tendràs dos o tres dels quals només 1 serà la parella del dibuix de dalt. Quan apareixen els dibuixos pots aturar la imatge per tenir més temps per fixar-te amb ells.

2-Oidos preparados para escuchar y entender bien la pregunta.

2-Oïdes preparats per a escoltar i entendre bé la pregunta.

3-Pon a pensar el cerebro para saber la respuesta correcta.

3-Posa a pensar el cervell per saber la resposta correcta.

4-Di la respuesta.

4-Dona la resposta.

 

ADÉU DE ROSA i SARA

 

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>