Proposta mestra audició i llenguatge / Propuesta maestra audición y lenguaje

Per fer l’activitat que vos propòs avui és necessari escoltar amb molta atenció, mirar la imatge i dir si és veritat  o mentida  la frase que escoltis. A veure quantes n’encertes!!!! Si fa falta pots anar pausant el vídeo per tenir més temps per pensar. Ànim!!!!

_____________________________________________________________________________

Para realizar la actividad que os propongo hoy es necesario escuchar con mucha atención, mirar la imagen y decir si es verdad  o mentira  la frase que escuches. A ver cuantas respuestas aciertas!! Si te hace falta puedes ir pausando el vídeo para tener más tiempo para pensar la respuesta. Ánimo!!