Recollida de notes

Bon dia famílies!

El curs ja ha acabat i només ens quedar lliurar les notes el proper dia 30 de juny. Per tal de controlar l’aforament haureu de venir a l’hora assignada, en el cas de 5è a les 11h del mati o a les 11.15h (segons la taula que apareix adjunta). És farà seguin les normes de seguretat que ja coneixeu, mascareta i hidrogel a les mans quan entreu per la porta del pati de primària.

Cada mestra tindrà una taula assignada per repartir les notes i si algú no pot o no vol fer la coa esperant torn amb la tutora, hi haurà mestres de reforç per agilitzar el tràmit.

És important que vingui un sol membre de la família, podeu venir acompanyats de l’alumne. Si algú no pot venir, podeu enviar un correu a la tutora autoritzant la recollida d’una altra persona.

Els que no venguin a recollir les notes quedaran guardades a secretaria fins el més de setembre.

QUÈ?

Recollida de notes

QUAN?

Dia 30 de juny

ON?

Al pati de primària a la taula del vostre curs.

QUI?

Pare, mare o autoritzat + alumne.

COM?

Amb mascareta.

CURS

11:00H

11:15H

5èA

Carlos, Nathalia, Victoria Angelina, Ángel, Raquel, Handa, Anaís, Adrián, Alberto, Diana, Mara i Nikol

Santiago, Manuel, Kadi, Luca, David, Aminata, Héctor, Jamilé, Isaac, Brian i Rocío

5èB

Adriel, Paula A., Siria, Ángeles, Darwin, Max,   Johan, Adnan, Seraj, Ouidad, Álex i Alejandra.

Iker, Gisela, Esther, Jayson, Cárol, Aaron, Paula P., Souley, Svetlan, Anthony, Cristian i Amelia.

5èC

Ismael, Israa, Andrés, Brandon, Daniela, Jonathan, Amanda, Miguel, Wael, Lilly, Ainhoa i   Kal El.

Melannie, Micaela, Arkaitz, Rafa, Esteban, Marina, Verónica, Candy, Francisco, Annie, Nayara i Lina