PROPOSTA 27 MAIG / PROPUESTA 27 MAYO

Bon dia a tothom!
com va la setmana? Avui continuarem treballant els animals de la granja, com varem començar a fer el passat dilluns 25.

Primer de tot ens hem d’animar i per això escoltau una cançó ben divertida d’aquest tema. La podeu escoltar i imitar el so dels animals. Com xerren  la vaca, la gallina, l’ovella i el porquet? Vos agradarà!.
Després ja podem fer feina. Vos proposam en primer lloc una feineta d’escriure els noms dels animals. Necessitau l’ajuda de la vostra família que vos ha de llegir on posa PORC, GALL, OVELLA, VACA, CAVALL i POLLET, heu d’escriure el nom correcte davall cada foto. Recordau tot en lletra majúscula. Vos heu de fixar per quina lletra comença cada nom i si són lletres dels vostres companys de classe, dels vostres pares, mares o german@s.  Recordau que  teniu un abecedari amb lletres i dibuixos a la proposta de dia 26 de març. Mirau-ho i cercau les paraules que comencen per P (PILOTA), G (GUITARRA), O (OS), (VACA) i  C (CASA).
En segon lloc, vos animam a que elaboreu els animals de granja que més vos agradin.  Aquí teniu imatges amb idees de com fer-ho.  Aprofitau el material que teniu a casa (rodets de paper higiènic, tassons de cartró, bocins de papers, etc). Enviau-nos fotos, ens encantarà veure que sou uns artistes!

Per acabar, escoltau aquesta endevinalla per aprendre jugant el so que fa cada animal. Heu reconegut a la vaca, el gall, l’ovella, el ca, el moix i el porquet? Ha estat diverti? A que sí? 😊

Mestres de tres anys. Noèlia i Xisca. ❤

Buenos días a tod@s!
¿cómo va la semana? Hoy continuaremos trabajando los animales de la granja, como empezamos a hacer el pasado lunes 25.

Primero tenemos que animarnos y por eso escuchad una canción muy divertida sobre este tema. La podéis escuchar e imitar el sonido de los animales. ¿Cómo hablan la vaca, la gallina, la oveja y el cerdito? ¡Os gustará!
Después ya podemos trabajar. Os proponemos en primer lugar una ficha de escribir los nombres de los animales. Necesitáis la ayuda de vuestra familia que os tiene que leer dónde pone PORC (CERDO), GALL (GALLO), OVELLA (OVEJA), VACA (VACA)  i POLLET (POLLITO), tenéis que escribir el nombre correcto debajo de cada foto. Recordad todo con letra mayúscula. Tenéis que fijaros con qué letra empieza cada nombre y si son letras de vuestr@s compañer@s de clase, de vuestros padres, madres o herman@s. Recordad que tenéis un abecedario con letras y dibujos en la propuesta de día 26 de marzo. Miradlo y buscad las palabras que empiezan por  P (PILOTA), G (GUITARRA), O (OS), (VACA) i  C (CASA).
En segundo lugar, os animamos a que elaboréis los animales de granja que más os gusten. Aquí tenéis imágenes con ideas de cómo hacerlo. Aprovechad el material que tenéis en casa (rollos de papel higiénico, vasos de cartón, trozos de papeles, etc). Enviadnos fotos, nos encantará ver que sois un@s artist@s!

Para terminar, escuchad esta adivinanza para aprender jugando el sonido que hace cada animal. ¿Habéis reconocido a la vaca, al gallo, a la oveja, al perro, al gato y al cerdito?. ¿Ha sido divertido? ¿A qué sí? 😊

Maestras de tres años. Noelia i Xisca. ❤