PROPOSTA 17 JUNY / PROPUESTA 17 JUNIO

Bon dia famílies,
avui començam escoltant la cançó dun peixet en el fons de l’estany, està molt bé. Podeu cantar i ballar. Practicau el ball i el podeu fer davant els vostres pares i mares. Els agradarà!
Sabeu de quin color és el peixet que surt ? (blau), què fa el peixet? (bombolles), de quins colors són les bombolles? (grogues i verdes i de tots colors).  Voltros també podeu fer bombolles de sabó seguint la proposta de la mestra d’Audició i Llenguatge de dia 27 de maig. Passareu una bona estona!
Després, com l’estiu ja és aquí,  vos proposam dues tasques. La primera és un peix, el peix irisat del conte de dilluns passat. El podeu tornar a veure per recordar quins colors té i a continuació pintar-lo.
La segona feina és fer un cartell o mural de l’estiu. Fixau-vos en el model, han fet la mar amb peixos, estrelles, pops, barquetes i un gran sol. Ho podeu fer com volgueu i amb el material que vos agradi més. Quan estigui acabat escriviu en lletra majúscula ESTIU.

Mestres de tres anys. Noèlia i Xisca.😊😊

_____________________________________________________________________________

Buenos días familias,
hoy empezamos escuchando la canción de un pez en el fondo del estanque, está muy bien. Podéis cantar y bailar. Practicad el baile y lo podéis hacer delante de vuestros padres y madres. ¡Les gustará! ¿Sabéis de qué color es el pez que sale? (azul), ¿qué hace el pez? (burbujas), ¿de qué colores son las burbujas? (amarillas y verdes y de todos los colores). Vosotros también podéis hacer burbujas de jabón siguiendo la propuesta de la maestra de Audición y Lenguaje de día 27 de mayo. ¡Pasareis un buen rato!
Después, como el verano ya está aquí, os proponemos dos tareas. La primera es un pez, el pez del cuento del lunes pasado. Lo podéis volver a ver para recordar qué colores tiene y a continuación pintarlo.
La segunda ficha es hacer un cartel o mural del verano. Fijaros en el modelo, han hecho el mar con peces, estrellas, pulpos, barquitos y un sol grande. Lo podéis hacer como queráis y con el material que os guste más. Cuando este terminado escribid en letra mayúscula ESTIU (Verano).

Maestras de tres años. Noelia y Xisca.😊😊